-
Selectați Tools > Accounts....
-
Selectați Add > Mail...
-
În câmpul Display name: introduceți numele dumneavoastră.
Selectați Next.
-
În câmpul E-mail address: introduceți adresa dumneavoastră de e-mail.
Selectați Next.
-
La My incoming mail server is a selectați POP server, la Incoming mail (POP3, IMAP or HTTP) server: și la Outgoing mail (SMTP) server introduceți adresa serverului, mail.example.com
Selectați Next.
-
În câmpul Account name: introduceți adresa dumneavoastră de e-mail, la Password: parola contului.
Selectați Next.
-
Selectați Finish.
-
Selectați Tools > Accounts, selectați contul nou creat și apăsați Properties.
Selectați tabul Servers și marcați opțiunea My server requires authentication.
Selectați OK și Close.
-
Opțional, dacă doriți ca mesajele să fie păstrate și pe server.
Selectați Tools > Accounts, selectați contul nou creat și apăsați Properties.
Selectați tabul Advanced. Marcați opțiunile: Leave a copy of messages on the server și Remove from server after deleted from 'Deleted Items'.
Selectați OK și Close.